Oldalak

2011. március 6., vasárnap

Vasárnap

Halihóó  uhhh jéé nos hát nem tudtam írni eddig mivel nem engedett be :SSS:@@@@@
Nos ma nagyon jó napom volt :D ..
meg tudtam h a Barbi meg a Kristóf együtt vannak :) szeressük őket nagyon LLLLLLL
nos tehát reggel elmentem a boltba .. vettem pár cuccost ..legalább még 6x vissza menetem vmiért :)
elmentem unoka öcsémhez  Dávidhoz őt nagyon láwww .. most épp itt alszik mellettem ..kis tünemény :) föleg amikor meghúzza a hajam :PPPP
tehát a mai napom abból állt h boltba mentem 
úgy kb 3 órával ezelőtt elkezdtem facebookozni :))
Zsanival és Katával :)):
Te és Kata Bujdosó kedvelitek ezt.
  • Ramóna Rafael Zsanika ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    kb. egy órája · · 1 személyBetöltés...
  • Kata Bujdosó naa.:D
    Rami is egyetért velem.:D♥♥
    kb. egy órája · · 1 személyBetöltés...
  • Zsani Dobi Ramííka ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ jaaj lányok ti túl kedvesek vagytok :DD
    kb. egy órája · · 1 személyBetöltés...
  • Kata Bujdosó tudjuk..:D:D♥♥
    kb. egy órája · · 1 személyBetöltés...
  • Ramóna Rafael egoooooooo 4evörrrrrr xD :))))
    kb. egy órája · · 1 személyBetöltés...
  • Kata Bujdosó azaz.:D
    kb. egy órája ·
  • Ramóna Rafael ‎:))))))))))))))))))
    kb. egy órája ·
  • Kata Bujdosó úgy gondolom,hogy mindenkinek jogában áll egósnak lennie,de mi már kurváraa visszaélünk ezzeel..:DD
    de minket így kell imádni és minket imádnak is.:DD♥♥(remélem.)
    kb. egy órája ·
  • Zsani Dobi Kossuth is ilyesmi beszédet mondhatott a városháza erkélyén..
    mondjuk ő valószinüleg nem az egosság pozitívumairól beszélt :D
    de azért hasonlóó :D ♥
    kb. egy órája · · 2 emberBetöltés...
  • Kata Bujdosó mert én vagyok Lajos..az meg Kossuth volt.:D
    és ezért Drágámm.xDD :DD♥
    kb. egy órája · · 1 személyBetöltés...
  • Ramóna Rafael Kata igy is van :)))
    dika a Kata
    kb. egy órája ·
  • Ramóna Rafael
    verze1:
    Zúzunk az éjszakában
    én meg pár haver
    na mondd csak, mi a pálya
    ha hívnak, menni kell
    ...régóta nincs kiút
    csak lányok és fiúk
    nekem bejön ez a szitu

    bridge:
    Csak akkor bulizom, ha úgy van
    és általában úgy van,
    lenn megtalálsz a klubban
    mert nekem bejön ez a szitu
    a sok buta sztori rólad
    csináljunk most olyat,
    amit megbánunk majd holnap

    refrén:
    Hééj, Kicsilány, óóó, szia, helló!
    álljunk össze, mint két kicsi legó
    na figyu már, mondom mi a szitu
    te lány, én meg fiú
    na mizu, mizu, mizu?

    verze2:
    A klubbok rég bezártak
    a város felébred
    világos van, de nálam
    a bulik kemények
    a cuccok szétdobálva
    after a szobában
    te és én a félhomályban
    filmezünk az ágyban?

    bridge

    refrén

    rap:
    Te is tudod, hogy van
    ha Tomika felbukkan
    partyszemcsiben a klubban
    sapiban meg színes cuccban
    az F-L-U-O-R
    a partyállat, ezt tudnod kell
    mer' az élet csak úgy lesz jó
    ha felpörög, mint az electro

    refrén
    Bővebben
    kb. egy órája · · 1 személyBetöltés...
  • Ramóna Rafael xD ez most ide illett xD :dddddddd
    kb. egy órája ·
  • Kata Bujdosó bazdd+.:DDD pont ezt hallgatom.xD :DDDD
    kb. egy órája ·
  • Zsani Dobi Na mizumizumizu ? -.-"
    kb. egy órája · · 1 személyBetöltés...
  • Ramóna Rafael én is xD bazdd+ .........:Đ
    kb. egy órája · · 1 személyKata Bujdosó kedveli ezt.
  • Kata Bujdosó elvagyunk ám.:DD
    kb. egy órája ·
  • Ramóna Rafael semmi xD
    kb. egy órája ·
  • Ramóna Rafael el .. :DDDDD
    kb. egy órája ·
  • Ramóna Rafael Nah és felétek mizu ?? xD
    kb. egy órája ·
  • Kata Bujdosó felém..:D kérlekszépen hülyeség mint mindig.:DD
    egyedül a négy fal között elröhögök magamon.xDD :DDD
    kb. egy órája ·
  • Ramóna Rafael xD .. diliske :)))
    kb. egy órája ·
  • Kata Bujdosó nemis.:DD
    te meg se szólalj..xD :DD♥
    kb. egy órája ·
  • Zsani Dobi a Kata az pörög 1000rel.. :D
    mint mindig :D ♥♥
    kb. egy órája · · 1 személyBetöltés...
  • Ramóna Rafael én ??
    mert ?:O
    nem is vok dilikske
    kb. egy órája ·
  • Ramóna Rafael hát Zsani köbö hanem többel X)))
    kb. egy órája ·
  • Kata Bujdosó tudjátok nálam a colaa csodákraa képess.:DDD
    kb. egy órája · · 1 személyBetöltés...
  • Kata Bujdosó naa.. a lényeg az hogy a hülyeség messze áll tőlem.:D
    40 perce ·
  • Ramóna Rafael ‎0.9999 mm -re xD
    39 perce ·
  • Ramóna Rafael ‎:)
    39 perce ·
  • Kata Bujdosó énis szeretlek Rami.:DD♥♥
    39 perce · · 1 személyBetöltés...
  • Ramóna Rafael hát valamiben megegyezünk te szeretsz engem és én is szeretem magamat xD *-*Xdddddddddddddddddddddddddd
    38 perce · · 1 személyBetöltés...
  • Ramóna Rafael nem ám ^^,
    37 perce ·
  • Kata Bujdosó akis egóss.:DD
    37 perce · · 1 személyBetöltés...
  • Zsani Dobi istenem de bolondvagy te lány.. :DD xD
    37 perce · · 2 emberBetöltés...
  • Ramóna Rafael Zsani mennek az értesítők mi ??:P :DDD
    37 perce ·
  • Ramóna Rafael nem vagyok én egóss,
    bolond ??
    :))))
    Mától : Ms.Bolond Egós vagyok xD
    35 perce · · 1 személyBetöltés...
  • Kata Bujdosó úgyvan ..:DDD
    34 perce · · 1 személyBetöltés...
  • Zsani Dobi ááhdehogyis.
    másodpercenként 8.. :D
    nemolyan sok az. :D
    amúgymeg nem Mrs ?:$$
    34 perce ·
  • Ramóna Rafael ‎:ĐĐĐĐĐĐĐĐĐĐĐĐĐĐĐĐ
    34 perce ·
  • Ramóna Rafael lehet ..azon törtem a fejem h hogyan kell írni xD
    nos chhh Akkor tehát : Mrs.Bolond Egós vagyok
    33 perce ·
  • Ramóna Rafael megkell döntetni az értesítési rekordot
    32 perce ·
  • Ramóna Rafael ‎:dddd
    32 perce ·
  • Zsani Dobi férjnél vagy ? :$
    32 perce ·
  • Kata Bujdosó és mennyi a rekordd.:D
    csak hogy tudjaam.:DD
    31 perce · · 1 személyBetöltés...
  • Zsani Dobi ‎1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 :''D
    31 perce · · 1 személyBetöltés...
  • Ramóna Rafael elöbb azt írtad h mrs.. akkor ms??
    xD
    31 perce ·
  • Kata Bujdosó köszi Zsani.:DD
    talán kicsivel több amire számítottaam.:D
    nemtudom Raami.:D
    görgesdd feel.:DD
    30 perce · · 1 személyBetöltés...
  • Ramóna Rafael ám lehet h férjnél vok xD --csak még nem tom ki az
    30 perce ·
  • Ramóna Rafael enyhén több xD
    30 perce ·
  • Kata Bujdosó de hogyha egy nullát leveszel akkor már kielégítőő.:DD
    29 perce ·
  • Zsani Dobi hátmert nemtudtam,hogy férjnél vagy-e ..:D
    ha hajadonvagy akkor Ms.
    hameg van urad akkor Mrs.
    hameg nemtudod kisérletezz.
    hallasz olyat,hogy "hee asszony hozod mán a söröm ?" haigen akkor egyértelműen MRS. :'DD
    29 perce · · 2 emberBetöltés...
  • Kata Bujdosó logikuss.:D
    28 perce · · 1 személyBetöltés...
  • Zsani Dobi előbb vagyok volt (A) :$$
    27 perce ·
  • Ramóna Rafael Nos akkor harmadszor is leírom .. remélem most helyesen h Ms. Bolond Egós vagyok xD
    27 perce ·
  • Ramóna Rafael mi volt elöbb ?? milyen volt ??:))
    26 perce ·
  • Ramóna Rafael pár hónappal ezelőtt vagy 1 évvel azt már nem tom ..
    Bp , Mom park , Játszótér , Martin + Simon:)
    Vigyázzatok ellne kapjon a punci baj by : Nóra Zsaninak ugy este 9 körül xD
    23 perce · · 1 személyBetöltés...
  • Ramóna Rafael este még ketten vissza mentünk xD ..Eléggé izgi volt :))
    csak kicsit sok lépcső volt a játszótérig és az meg körbe volt véve hatalmas fákkal :)))))
    21 perce ·
  • Zsani Dobi
    ááh az fenomenális volt :D
    az a Martin hmm.. :P
    nemvoltrossz.(=
    nademostmár komoly párkapcsolatban élek,nemszabad ilyen megnyilvánulásokat tennem. :D
    egyébként meg azt irta,hogy vigyázzatok el ne kapjon a cúna bácsi :DD
    ...jaja :D és ott ült a sok kábszeres meg emok.. :DBővebben
    19 perce · · 1 személyBetöltés...
  • Ramóna Rafael az volt ám :P
    igy van abban :))
    akkor cúna bácsi :)))
    egyés ugyan az ^^,
    18 perce ·
  • Ramóna Rafael ‎59. komm
    ez a 60. :)))
    16 perce ·
  • Zsani Dobi pocsojába léptem sároslett az új cipőőm :''D
    a gusztosbence. :D
    11 perce · · 1 személyBetöltés...
  • Ramóna Rafael ‎:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    11 perce ·

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése