Oldalak

2011. március 7., hétfő

Ma volt itt b.nőm, D. Csajos napot tartottunk (: igaz napozni akartunk.. csak az időjárás keresztbe húzta a számításainkat..-.-" elmentünk sétálni.. basszus.. ilyen gyorsan már rég futottam... elmentünk keresni neki valami házat ahol az a fiú lakik aki tetszik neki.. csak az utca nevét tudtuk.. én még az utcát is hogy holvan.. elmentünk.. volt ott 6 emeletes ház.. mondom f*sza én nem nézem végig, meg nem is éretttem, hogy most minek keressük, hát végig néztem (xD) látjuk egyikre sincs ráírva a csávóka neve.. mert most költöztek, és még lehet , hogy nem cserélték ki a cédulát vagy nem tudom.. és akkor vagyunk az utolsó előtti háznál.. a kaputelefon érintős folt.. szal miért hozzá érsz már érzékeli és csenget.. na ezt D nem tudta.. xd azt hitte h benyomós... erre fel hozzáért ott 1 gombhoz.. az em elkezdett csengetni... ó mondom baszki.. futááás.:D a legjobb az az volt, hogy a kapu telefon belő udvarban volt.. szal onnan még ki is kellet menni xD hát tiszta durva volt.. közbe ott az erkélyne valami pasi nézett minket.. hát remélem nem hozzá sikerült becsengetni ... ^^"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése